جای خالی کسی را احساس میکنیم
که فقط میدانیم باید باشد!
او را در خیالمان دیده ایم
با او زندگی ها کرده ایم!
و آخرش هم
این جای خالی را تا همیشه حس میکنیم!
و هیچ کس هم نمیتواند بگوید
من جای خالی کسی را در زندگی ام
هیچ وقت حس نکرده ام!
آدمیزاد همیشه یک چیز برای دلتنگی دارد!!!!
ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107