بهارم نمی آیی؟!!

خرید بک لینک
زمین وقتی از زمستان خسته میشود
و بیتاب رسیدن بهار است

قبل از آمدن بهار سبـزه میاندازد
میخواهد به بهار بگوید ...

ببین بهار آنقدر بیقرارت هستیم
که از شوق خودمان سبز شدهایم
با اطمینـان برگرد •••

ما هم ...
اگر از این دیار یـخزده خسته شدهایم
اگر تحمل ســرمای استخوان شکن زمستان طولانی دنیا را نداریم
و اگر واقعا منتظـــر بهاریم
باید بیقـــراری شویم ...

باید بذر پاکی را در وجودمان سبزه بیندازیم ...
جــوانه بزنیم ...

باید بوی بهار را بیاوریم ...
تا حضرت بهـــار برگردد •••

جانم . ...
از این زمستان خستهایم
خیـــلی خسته ...
بهــــارم نمیآیی؟

+ نوشته شده توسط d.y در و ساعت 18 |
اولین عشق من ، مدیرم بود...

ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 4:19

صفحه بندی