فرداییپر ازطعم شیرین لبخندهای از ته دلت ،پر از رنگ آرامش چشم هایت ...
توخوب باش ،تو فقط بخند ؛ناگهان ببیندنیاچه قشنگ می شود ...!
ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 4:19